czwartek, 30 lipca 2015

Liquid State


GALERIA

Informacje Podstawowe:

Imię rodowodowe: Liquid State
Imię stajenne: Liq, State
Rasa: Szlachetna Półkrew
Płeć: ogier
Urodzony: 21 lipca 2010 roku
Maść: skarogniada
Wzrost: 175 cm
Właściciel: Pistacjowa Polana

Predyspozycje:
  1. skoki klasy N
Informacje o Rodzinie:

Matka: *Let's Kill Tonight |Oak Island|
Rodzice matki: Fin Wal x Kill Him
Ojciec: *Crooked Young |Oak Island|
Rodzice ojca: Presley Boy x Paranoic Smile
Rodowód:

Informacje Dodatkowe:

Znaczenie imienia: Stan Ciekły
Zajeżdżony:  tak
Chip: posiada
Kondycja: świetna
Zdrowie: celujące
Kontuzje: brak
Szczepienia: wykonano
Choroby: brak
Werkowanie: regularne
Tarnikowane zęby: tak
Podkuty: tak, na cztery nogi

Dokumenty:

  1. paszport
  2. karta zdrowia
  3. bonitacja
  4. licencja krycia


Opis:

Historia: Byłam na wakacjach... Tak! No i nagle dzwoni telefon. Ruska. W sumie to się ucieszyłam, do momentu aż nie usłyszałam darcia ryja Ruski. Zaczęła mi wrzeszczeć jakie to super konie są na sprzedaż w Oak Island. Dziewczyna wysłała mi zdjęcia, okazało się, że zgarnęła mi sprzed nosem super śliczną klacz, ale i tak zdecydowałam się na jednego. Skoro byłą na miejscu kazałam jej załatwić mi tego konia, bo śliczny był! I tak to było... Kiedy poznałam na żywo Liquid'a okazał się jeszcze bardziej piękny i kochany.

Pod siodłem: Liq mógłby skakać jeszcze wyżej gdybyśmy prędzej się za niego wzięli. Jednak skoki w N-ce doskonale mu wychodzą. Zawsze idealnie naprowadza na przeszkodę, ma super baskil i miękko ląduje. Jest bardzo ambitnym i stanowczym koniem. Parkur to jego drugi dom, gdzie rządzi ON. Jest szybki, ale dokładny. Stara się wypaść jak najlepiej i pokazać ludziom co potrafi. Ma świetnych rodziców, po których odziedziczył talent.

Podczas oporządzania: Szybko się denerwuje i ma  masę słabych punktów. Kiedy człowiek jest nieczuły po prostu gryzie lub kopie. Na początku miał problem z podawaniem kopyt jednak po pierwszej wizycie kowala się zmienił i powoli naprawiliśmy ten problem. Nie lubi kiedy dotyka mu się uszy i ogon. Można go  czyścić spokojnie w boksie oraz na zewnątrz.

W stosunku do innych: Zdobył sobie szacunek w hierarchii. Często zdarzały się bójki w jego wykonaniu, jednak nic strasznego się nie zadziało. Traktuje innych ludzi, konie i zwierzaki z szacunkiem. Stara się nie wchodzić nikomu w drogę, aby nie narobić sobie problemów. Ogólnie jest  bardzo bezproblemowym ogierem.

Potomstwo:



Treningi:



Osiągnięcia:



Cennik:

dzierżawa: 1.000h/msc
nasienie mrożone:  2.000 h
stanówka:  3.000 h

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz